.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
500 تریبون کشور در اختیار نماز جمعه

آیت الله نور الله طبرسی با اشاره به سالگرد تاسیس نماز جمعه به فرمان تاریخی امام خمینی اظهار داشت: اکنون 500 تریبون در کشور هر هفته در اختیار ائمه جمعه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، خطیب جمعه مرکزاستان مازندران امروزدر خطبه های نماز جمعه ساری افزود: نماز جمعه محل ترویج وحدت، اجماع، اتحاد، همدلی، تعامل و وفاق است.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع نماز جمعه همواره توانسته در مقابل تهدیدات و ادعاهای واهی دشمنان قد علم کند.

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اینکه علمای دینی در نمازجمعه از سیاست و دیانت قابل قبولی برخوردار هستند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و کاستیهای دولتها در اجتماع مستحکم نماز جمعه رفع شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دولت نهم تلاش جدی برای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری داشته است، خواستار کنترل تورم و کاهش گرانی از سوی دولتمردان شد.

طبرسی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان فرهنگی کشور خواست تا با غنی سازی و پر کردن اوقاف فراغت جوانان موجبات نفوذ و رسوخ استکبار و دشمن را در افکار پاک جوانان بر ملا سازند.

وی همچنین به سالروز جهانی شیر مادر و اهدای خون اشاره کرد و از خانواده ها خواست تا با رعایت بهداشت خانواده و اهدای مستمر خون بر سلامت خود بیفزایند.

امام جمعه ساری در بخش اول خطبه های نماز ضمن دعوت از مومنین به وحدت، اتحاد و همدلی هدف نهایی آیین محمدی را دعوت انسانها به اسلام دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.